x
Este sitio web utiliza cookies de terceros exclusivamente para recoger datos de análisis. Si continúa la navegación o cierra este aviso, usted aceptará su uso.
Información sobre las cookies
Top

Primer tast del "Vermut Casteller" i presentació del joc "El Crack Casteller"

25-04-2016

El hall del Teatre Tarragona, a la rambla Nova de la capital del Tarragonès, va acollir aquest dissabte la presentació de l'etiqueta del nou "Vermut Casteller", a més del primer tast d'aquesta beguda de Vermuts Miró. Durant l'acte, presidit per la tintenta d'alcalde de Cultura de l'ajuntament de Tarragona, Begoña Floría, el president de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, Jordi Grau, i el director de Vermuts Miró, Carles Prats, s'ha destapat el disseny guanyador del concurs per l'etiqueta de l'ampolla, obra de Clara Elías, entre més de 100 propostes rebudes. Com a recompensa, Elías s'ha endut un premi econòmic de 300 euros i el seu pes, un total de 53 quilos, en ampolles de vermut.

A més, l'acte també ha servit per presentar el nou joc de taula "El Crack Casteller", amb 900 preguntes que permeten mesurar els coneixements castellers de cadascú. El joc s'ha finançat mitjançant una campanya de micromecenatge i el suport del Complex Petroquímic de Repsol a Tarragona. L'acte ha aplegat unes 120 persones, inclosos representants de les colles de Tarragona, Reus i Vila-seca.

Tant el "Vermut Casteller" com "El Crack Casteller" són productes llicenciats de la marca "Castells. Colles Castelleres de Catalunya". Això vol dir que una part dels ingressos generats per les vendes d'aquests productes reverteixen directament en el món casteller. Tots dos productes estan ja a la venda.