x
This website uses third-party cookies exclusively to collect analytical data. If you continue browsing or close this notice, you will agree to its use.
Information about cookies
Top

El joc de cartes "Cap de colla", nou producte oficial de la marca "Castells"

15-05-2015

El joc de cartes "Cap de colla" s'ha convertit en el nou producte oficial de la marca "Castells. Colles Castelleres de Catalunya". Es tracta d'un joc de taula que, mitjançant cartes, daus estratègia i atzar, permet reproduir les dinàmiques d'una actuació castellera, amb els participants -convertits en caps de colla- lluitant per fer els millors castells. El joc ha estat creat pels músics tarragonins Nacho Pascual i Xavi Vallverdú, membres del grup Bongo Botrako, que hi han aplicat la seva experiència en l'autogestió per llençar el joc des de la seva editorial Coopula.

"Cap de colla" compta amb el suport de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, que l'ha convertit en producte oficial de la marca "Castells". Això vol dir que una part dels ingressos serviran per finançar el món casteller. El sector de la indústria del joc a Catalunya també avala Cap de Colla. Aquest cap de setmana es presenta oficialment a la fira jugarXjugar de Granollers i ja és a la venda al web www.capdecolla.cat i a les botigues Abacus a partir de l'1 de juny. El prototip del joc ja va ser presentat el passat desembre al festival Dau Barcelona.

A més, el joc també estarà "de gira" aquest estiu, fent-se present en algunes de les principals diades castelleres.