x

Comunicat de la junta sobre la publicitat en la indumentària castellera

15-05-2012

A propòsit de l'acord entre la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC), la Fundació Universitat Rovira i Virgili i Repsol signat el passat dia 9 de maig i de les informacions aparegudes en diversos mitjans de comunicació sobre aquest tema, la junta de la CCCC vol aclarir el següent:

- La darrera assemblea de la Coordinadora va aprovar el "no" a la publicitat en la indumentària castellera, a proposta de la junta i amb un suport massiu de les colles: 640 vots a favor, cap en contra i 75 abstencions. La junta considera que amb aquest d'acord d'assemblea el debat sobre la publicitat a la indumentària castellera està tancat.

- L'estudi que farà la URV no té com a objectiu determinar la conveniència o no de la inserció de publicitat en la indumentària castellera, sinó elaborar un diagnòstic dels models de gestió i organització de les colles, amb l'objectiu de detectar bones pràctiques que es puguin estendre al conjunt de colles i de servir com a base per a l'organització, a la tardor, d'unes jornades de formació adreçades als directius de les colles.

Valls, 14 de maig de 2012