x
This website uses third-party cookies exclusively to collect analytical data. If you continue browsing or close this notice, you will agree to its use.
Information about cookies
Top

Comunicat de la junta sobre la publicitat en la indumentària castellera

15-05-2012

A propòsit de l'acord entre la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC), la Fundació Universitat Rovira i Virgili i Repsol signat el passat dia 9 de maig i de les informacions aparegudes en diversos mitjans de comunicació sobre aquest tema, la junta de la CCCC vol aclarir el següent:

- La darrera assemblea de la Coordinadora va aprovar el "no" a la publicitat en la indumentària castellera, a proposta de la junta i amb un suport massiu de les colles: 640 vots a favor, cap en contra i 75 abstencions. La junta considera que amb aquest d'acord d'assemblea el debat sobre la publicitat a la indumentària castellera està tancat.

- L'estudi que farà la URV no té com a objectiu determinar la conveniència o no de la inserció de publicitat en la indumentària castellera, sinó elaborar un diagnòstic dels models de gestió i organització de les colles, amb l'objectiu de detectar bones pràctiques que es puguin estendre al conjunt de colles i de servir com a base per a l'organització, a la tardor, d'unes jornades de formació adreçades als directius de les colles.

Valls, 14 de maig de 2012